"АРНА" КӨКШЕТАУ ЖОҒАРЫ КОЛЛЕДЖ МЕКЕМЕСІ
УЧРЕЖДЕНИЕ КОКШЕТАУСКИЙ ВЫСШИЙ КОЛЛЕДЖ "АРНА"

Психология сабақтарында студенттердің кәсіби және жеке қасиеттерін қалыптастыру

Түйінді сөздер: белсенділік, жауапкершілік, таңдау жасай білу.

Қазіргі уақытта студенттердің кәсіби және жеке қасиеттеріне көбірек талаптар қойылуда, сондықтан "студенттік орындықтан"бастап кәсіби құзыреттер мен жеке қасиеттерді қалыптастыру қажеттілігі туындайды. Сондықтан мұғалім өзінің әр сабағында кәсіби және жеке қасиеттерін қалыптастыруға ерекше назар аударуы керек.
Психология сабақтарында мұғалім болашақта кәсіби құзыреттіліктің қалыптасуына әсер ететін сәттерге назар аударуы керек. Сондай-ақ, бірінші кезекте жеке тұлғаның кәсіби қалыптасуына үлкен әсер ететін жеке қасиеттерді анықтау. Психология сабақтарында бірінші курс студенттері арасында зерттеу жүргізілді, нәтижесінде оқушының мінезінің үш негізгі компоненті анықталды, бұл белсенділік, жауапкершілік, таңдау мүмкіндігі. Студенттердің пікірінше, бұл үш қасиет кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға үлкен әсер етеді. Кел, толығырақ талқылайық деректер сапасын және оқушыларды анықтаймыз және олардың өзара байланысы, кәсіптік самоопределением.
Бірінші жеке сапа-бұл белсенділік, шын мәнінде мақсатқа жетудің бір түрі ретінде әрекет ету, ең тиімді. Көздердің бірінде белсенділік (лат. activus — белсенді) - заттардың, құбылыстардың және тірі организмдердің қозғалыс қарқыны мен қарқындылығын анықтайтын ұғым. Белсенділік салыстыру арқылы анықталады.[1]
Белсенділік-бұл студенттің жеке және кәсіби қалыптасу процесін басқаратын негізгі катализатор. Белсенділіктің арқасында біз кәсіби және жеке салада жоғары көрсеткіштерге қол жеткізе аламыз.
Екінші Негізгі Жеке сапа-бұл жауапкершілік. Жауапкершілік-бұл субъектінің (адамның, адамдар тобының немесе ұйымның) өзіне жүктелген немесе өзіне жүктелген нәрсеге дұрыс жауап беру қабілеті. Жауапкершілік көріністерінің бірі-жауапты тәсіл ( іске, өз сөздеріне және міндеттемелеріне, өз өміріне). Жауапты тәсіл-бұл кім жауап беретіні (және ол жауапты адам), кімге жауап беретіні, не үшін және не үшін жауап беретіні белгілі болған кездегі тәсіл.
Жауапкершілікті мектеп жасына дейінгі кезден бастап қалыптастыру керек, және ол есейген сайын оны нығайту және бекіту керек. Психологиядағы әр сабақта біз тек бір салаға ғана емес, сонымен қатар пәннің өзіне де жауапты көзқарас қалыптастырамыз.
Жауапкершілік туралы, оның тұлғаның қалыптасуы мен қалыптасуына қалай әсер ететіні туралы негізгі түсінік беру қажет. Кәсіби салаға келетін болсақ, бұл жерде жауапкершілік жұмысты бағалаудың негізгі критерийі болып табылады. Барлығына, оқуға, өзінің кәсіби қызметіне, сондай-ақ өмірдің жеке салаларына жауапты қарау кәсіби және жеке тұлғаны табысты қалыптастырудың кепілі болып табылады.
Студенттер таңдауды кәсіби және жеке саланы жақсарту үшін қасиеттердің бірі ретінде таңдады.
Таңдау жасау мүмкіндігі психологиялық тұрғыдан жетілген адамның ең күшті сипаттамаларының бірі болып табылады. Жасай білу Таңдау-бұл білу, өзін және өз өмірін жасай білу, таңдау жасай білу өте маңызды кәсіби өзін-өзі анықтауына таңдау кезінде болашақ мамандығын. Өздігінен білім алу кезінде таңдау жасай білу. Көптеген ақпараттық ресурстардың ішінен қажетті ақпаратты таңдау мүмкіндігі.
Психология сабақтарында біз жеке тұлғаның кәсіби қалыптасуымен өзара байланысты негізгі жеке қасиеттерді жаттықтырамыз. Әртүрлі психологиялық жағдайлардың, тренингтердің, ми шабуылдарының, әңгімелесулердің, тестілеудің, сауалнаманың және басқа әдістердің көмегімен біз жеке тұлға мен кәсіпқойдың қажетті психологиялық сипаттамаларын қалыптастырамыз.


Қолданылатын әдебиет.
1. Белсенділік / / Қазақстан. Ұлттық энциклопедия. — Алматы: Қазақ энциклопедиясы, 2004.

Мақала авторы: Груздева К. В

Жаңартылған күні: 09.02.2021 10:48
Құрылған күні: 09.02.2021 10:51

Ұйымдар тізімі
Текст